torsdag 17 mars 2016

SHB, MQ, LeoVegas

Återinvesterade i Handelsbanken i morse. Tyvärr inte till en så tillfredsställande kurs men det var ju inte lätt att veta att det skulle komma ett litet ras sedan.

Köpt 100 Handelsbanken A

MQ rasade på en svag rapport. Kändes som att det var en engångshändelse. Klädrea? Nytt innehav.

Köpt 250 MQ Holding

Sen, LeoVegas, sålde av dom jag fick via Nordnet. På Avanza söp jag till det och hade inga pengar på kontot. Suck, hade inga pengar på Nordnet heller men där kunde man handla på krita. I SEB vet jag inte om jag fått nån tilldelning än. På SEB brukar man få reda på detta via post, cirka 3 dagar efter att handeln börjat. Bortsett från https://bihbank.com/ är SEB världens mest omoderna bank.

Sålt 100 LeoVegas

Dollarn har försvagats en hel del på sistone och HM har tappat nästan två års utdelningar den här veckan. Köpläge?

Glömt kommentera Clas Ohlson förresten,, trevligt för omväxlings skull att ett av mina innehav inte rasar 15% på en rapport utan orkar sig upp.

Även tecknat lite Humana. Får se till att ha pengar på kontot den här gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar